Splošni pogoji – INDIVIDUALNI
Sklenitev pogodbe
Pogodba je sklenjena, ko hotel prejme plačilo avansa s strani gosta in ko hotel pošlje potrditev rezervacije gostu. S tem se smatra, da gost v celoti sprejema Splošne pogoje poslovanja (SPP).
Pozor: ponudba za nastanitev ne pomeni rezervirane sobe. Gost mora potrditi prejeto ponudbo s ključnimi podatki – s plačilom avansa, na osnovi katere prejme potrditev rezervacije, ki mu zagotavlja bivanje v hotelu.
Valuta
Vse cene so v valuti evro (€ / EUR) in imajo vključen DDV.
Rezervacija
Gost lahko opravi rezervacijo pisno na elektronski naslov rezervacije@dtrslo.si, po telefonu +386 5 600 500 ali osebno na recepciji hotela. Rezervacijo lahko gost opravi tudi preko spletne strani www.dtrslo.si.
Jamstvo
Za vse rezervacije se zahteva vnaprejšnje plačilo avansa ali jamstvo s kreditno kartico, ki je veljavna za celoten čas bivanja. Prosimo, da uporabite isto kreditno kartico tudi ob prijavi v hotel. Za posamezna podjetja ali produkte lahko veljajo posebni pogoji.
Nepovratna rezervacija (Non – refundable rezervacija)
Kreditno kartico gosta bremenimo za celoten znesek bivanja na dan rezervacije. Rezervacije ni mogoče preklicati ali spremeniti. Pogoji rezervacije so določeni v potrditvi rezervacije in v skladu s pogoji o odpovedi.
Odpoved ali sprememba rezervacije
Gost lahko svojo rezervacijo brezplačno odpove do 7 dni pred predvidenim prihodom zavedenim v potrditvi rezervacije (do 10. ure). Če gost odpove svojo rezervacijo do 48 ur pred predvidenim prihodom (do 10. ure, 48 ur pred prihodom), se mu zaračuna 30% zneska rezervacije. Če gost ne pride in svoje rezervacije pravočasno ne odpove, se mu obračuna 100% znesek celotne rezervacije.
Neprihod gosta: Če se gost ne prijavi v hotel na dan prihoda, se kreditno kartico bremeni skladno s pogoji o odpovedi rezervacije, ki jo je gost navedel ob rezervaciji za garancijo.
Za predčasen odhod, se zaračuna vsako odpovedano noč.
Odpoved rezervacije mora biti v pisni obliki.
Gostu predlagamo zavarovanje za kritje v primerih odpovedi rezervacije.
Plačilo
Možni so naslednji načini plačila: Visa, Mastercard, Maestro, naročilnica, predračun.
Storitev
Osnovna storitev je nočitev z zajtrkom. Vsi obroki potekajo na bifejski način v samopostrežni restavraciji.
Prijava/odjava gostov
prijava: od 15:00 – 21:00, odjava: do 09:00
Rezervirano sobo za gosta držimo na dan prihoda do 21. ure. V primeru kasnejšega prihoda je gost dolžen predčasno obvestiti hotel – najkasneje do 21. ure na dan prihoda. V kolikor gost ne seznani hotela pravočasno, hotel ni dolžan držati sobe za gosta, prav tako ima pravico gostu zaračunati stroške neprihoda.
Zgodnja prijava ali pozna odjava sta možni izključno ob predhodnem dogovoru, potrditvi s strani hotela, in glede na razpoložljivost. Zgodnja prijava med 12:00 in 15:00 je brezplačna. Privaja pred 12. uro, se zaračuna v višini 50% vrednosti nočitve. Pozna odjava do 12. ure je brezplačna. Odhodi po tej uri se zaračunajo v 50% vrednosti nočitve do 19. ure. Po 19. uri se zaračuna celotna vrednost nočitve.
Prijava v hotel
Iz varnostnih razlogov morajo gostje ob prijavi imeti s seboj veljaven osebni dokument (osebna izkaznica ali potni list). Ob prijavi v hotel hotelski gostje izpolnijo registracijski obrazec, katerega podpišejo. Gost mora podati podatke kreditne kartice, ki veljajo kot garancija. V kolikor je gost podatke posredoval že pri rezervaciji, podatke posreduje ob prihodu ponovno iz varnostnih razlogov. Kreditna kartica mora biti fizično prisotna. Podatki kreditne kartice se hranijo do 5 dni po odhodu gosta iz hotela. Po tem datumu se podatki uničijo.
V primeru, da gost nima kreditne kartice, mora položiti garancijo v gotovini, v vrednosti 100,00 €. Le-ta se gostu na dan odhoda vrne, v kolikor ni neporavnanih storitev in drugih nastalih stroškov.
Predčasni odhod
Hotel ni dolžen vrniti hotelskemu gostu/stranki vrednosti nočitve za predčasni odhod. Za morebitne izjeme glede na razlog predčasnega odhoda, je potrebna odobritev s strani vodstva.
Turistična in promocijska taksa
Zaračuna se vsem osebam v pogojih odrejenih s strani Občine Izola. Odraslim se zaračuna taksa v višini 2,50 € na osebo na noč. Otroci do 7. leta starosti so oproščeni plačila takse, otroci in mladina od 7. leta starosti do 18. leta starosti, plačajo polovično vrednost odrejene takse, v vrednosti 1,25 € na osebo na noč.
Otroci
Otroci do 2. leta starosti v sobi s starši oz. dvema odraslima osebama bivajo brezplačno. Otroci starosti od 2. leta starosti do 10. leta starosti v sobi z dvema odraslima osebama imajo 50% popust na noč. Za otroke, starejše od 10 let, se zaračuna enako doplačilo kot za odrasle, če bivajo na dodatnem ležišču v sobi s starši.
Otroška posteljica: Doplačilo za otroško posteljico je 5,00 € na noč.
Dodatno ležišče za tretjo osebo
Dodatno ležišče je na voljo v določenih sobah. Tretja oseba na dodatnem ležišču ima 15% popust na noč.
Hišni ljubljenčki
Hišni ljubljenčki niso dovoljeni.
Izposoja medicinsko-tehničnih pripomočkov
Hotelske sobe so prilagojene gibalno oviranim osebam. Proti plačilu gostom nudimo možnost izposoje medicinsko-tehničnih pripomočkov (npr. tuširni stol, antidekubitusna blazina, nastavek za wc školjko, držala, itd.). Stroški izposoje so navedeni v Pravilniku o izposoji medicinsko-tehničnih pripomočkov.
Grelnik za vodo in sušilec za lase
Na zahtevo je gostom na razpolago grelnik za vodo in sušilec za lase. Uporaba je brezplačna. V primeru odtujitve ali poškodbe si hotel pridržuje pravico zaračunati stroške. Stroški poškodovanja ali odtujitve grelnika za vodo oz. sušilca za lase so 40,00 €.
Storitev zdravstvene nege
Hotelskim gostom po predhodni najavi nudimo 24-urno zdravstveno nego. Cenik storitev zdravstvene nege je določen v Pravilniku o nudenju storitev zdravstvene nege.
Parkirni prostor
Hotelskim gostom nudimo parkiranje na parkirnem mestu pri hotelu do zasedenosti mest. Rezervacija parkirnega mesta ni možna. Cena parkirnega mesta znaša 5 € na dan.
Hotelska kartica
Hotelsko kartico prejme gost ob prijavi in jo je dolžan ob odjavi oddati na recepciji hotela. V primeru izgube ali neoddane kartice ob odjavi, si hotel pridružuje pravico, da gostu zaračuna vrednost kartice v višini 10,00 €.
Kajenje
V hotelu je kajenje dovoljeno le na terasi pri hotelskem baru. V hotelskih sobah in balkonih je kajenje prepovedano. Hotel ima pravico zaračunati dodaten znesek 150,00 € za kritje stroškov čiščenja, osvežitve in zračenja sobe v primeru, da gost ne upošteva pravil kajenja. Poleg omenjenega zneska bo dodatno zaračunana morebitna škoda.
Kajenje tudi ni zaželeno v okolici doma ter na plaži.
Škoda
Pridržujemo si pravico in gost nas s podpisom na prijavnici pooblašča, da bremenimo garancijo v gotovini oz. kreditno kartico za morebitno škodo, ki je nastala v sobi gosta ali v hotelu med bivanjem gosta, ali za vse predmete, ki manjkajo ob odhodu gosta.
Darilni boni
Darilni bon je veljaven do izteka datuma veljavnosti, ki je naveden na vsakem posamičnem darilnem bonu. V kolikor na darilnem bonu datum veljavnost ni zapisan, se šteje, da je darilni bon veljaven eno leto od datuma izdaje. Darilne bone je potrebno predložiti pred koriščenjem storitev v gostinstvu in ob prijavi v hotel na recepciji. Predati je potrebno originalni darilni bon, kopije darilnih bonov ali scan-i niso veljavni.
Ure počitka
Čas počitka v hotelu je od 22.00 do 07.00 ure dnevno. Prepovedane so vsakršne zabave ali “house party” v sobah in na terasah hotela.
Izguba in poškodba lastnine gostov
Ne odgovarjamo za izgubljeno ali poškodovano lastnino ali za poškodbe, ki jih gost utrpi med nastanitvijo na naši posesti.
Denar in vredne predmete lahko gostje hranijo na recepciji.
Pritožbe
Če pride v sobi do kakšnih okvar, mora gost o tem nemudoma obvestiti upravitelja hotela ter mu dovoliti, da v doglednem času odpravi težavo. Če gost tega ne upošteva, nima pravice do spremembe trajanja nastanitve.
Dostop in pravica vstopa
Pridržujemo si pravico, da vstopimo v sobo v primernem času in iz upravičljivih razlogov.
Nezakonita uporaba
V primeru nezakonite uporabe drog, zlorabe katere koli osebe, itd., se gost strinja, da ga nemudoma odslovimo brez povračila stroškov.
Naročilo dodatnih storitev
V primeru naročila dodatnih storitev v izvedbi tretje stranke, se gost strinja, da za ustrezno izvedbo zahtevane storitve posredujemo podatke gosta izvedbeni stranki. To se nanaša na izvedbo transportnih storitev, storitev pranja in kemičnega čiščenja, organizacijo izletov in podobno.
Nagradne igre
Hotel lahko na svojih spletnih straneh ali na Facebook ter Instagram profilih objavi različne nagradne igre. V tem primeru veljajo splošni pogoji nagradnih iger.
Veljavno pravo
Za te splošne pogoje velja slovenska zakonodaja. Stranki se dogovorita za izključno pristojnost slovenskih sodišč.